Излезте от комфортната си зона

Няколко полезни съвета:
Успехът на всяка програма е пряко свързан с усилието, което полагате докато я правите. Ако програмата „не работи”, може би не се влагате достатъчно. Всяка тренировка трябва да е предизвикателство за тялото и работа в „комфортната зона” не бива да допускате. Когато на тялото му стане леко е време за промяна.

Използвай глутамин при диета

Тази аминокиселина помага за поддържането на анаболна среда по време на диета. Когато се намалят калориите и въглехидратите, нивото на кортизола се покачва и започват катаболни процеси, които разграждат мускулната маса за енергия. Глутаминът се намесва в този процес и предотвратява загубата на протеин и аминокиселини.

Казеин преди лягане

Казеинът винаги е бил на заден план в сравнение с суроватката поради по-бавното си усвояване, но това го прави идеален за прием преди сън. Взет преди лягане, той предотвратява катаболизма и захранва мускулите с аминокиселини през цялата нощ. За предпочитане е мицеларният казеин, от който се вземат 30-40 грама преди сън.

Канела за регулиране на теглото

Канелата от години се използва за регулиране на кръвната захар и в борбата с диабет тип 2. Пийте сутрин на гладно чай или чаша прясно мляко с канела и мед за нормализиране на обмяната на веществата и поддържане на оптимално тегло.

Кардио след тренировка

Времето след тренировката с тежести е подходящо за кардио. Така се продължава процесът на изгаряне на мазнини започнал по време на тренировката с тежести, която вече е изразходила запасите от гликоген в мускулите и се изгарят допълнителни калории от мастните запаси.

Кофеин преди тренировка

Кофеинът отключва освобождаването на адреналин, който подобрява сърдечно съдовата дейност, дава възможност за по-силни мускулни контракции и помага на организма да използва мазнините като енергия. Кофеинът възбужда централната нервна система и повишава интензитета на тренировката.

Оставете коментар

Може да ви е интересно